Friday, September 14, 2012

Fantasy Soccer EPL minggu 4 2012-2013

Ok disebabkan tak dapat tidur, so mari tengok2 pemain yang boleh dibeli dalam fantasy soccer kali ni.. minggu ke4 ni antara pemain yang mungkin mampu mendapat poin fantasy yang tinggi adalah seperti berikut;

STRIKER
Robin Van Persie - hatrik minggu lalu.. diharapkan dia dapat diturunkan lagi kali ni menentang wigan. Rooney masih cedera.... kemungkinan RVP bermain adalah 60-40 kerana dalam antarabangsa baru2 ni dia telah dikeluarkan akibat kecederaan.. namun Sir Alex Ferguson pasti RVP fit untuk diturunkan minggu ni.

Giroud/Podolski - melayan kunjungan Sothon yang menduduki tangga tercorot sekarang. so boleh la dianggap arsenal akan menang besar sekiranya semua bermain mengikut rancangan.

Tevez - aksi cemerlang setakat ni.

Berbatov - mungkin akan bergandingan dengan Mladen Petric. seorang penyerang simple but berbisa didepan gawang gol.

Hazard/Torres - chelsea kekal di atas selepas menang berturut-turut tanpa seri atau kalah.

Jelavic (everton) - lone striker ada kelebihan menentang newcastle yang kini kehilangan khidmat tim krul akibat kecederaan, begitu juga dengan masalah defend dengan kecederaan.

pemain yang perlu dilihat ; Michael Owen bermain untuk Stoke. pernah bermain untuk Liverpool, Real Madrid dan juga Man united. namun berdepan man city minggu ni. kemungkinan debut.. saksikanlah.

MIDFIELDER
Pemain baru n masih murah dalam yahoo fantasy soccer - MICHU - spaniard tinggi lampai begitu selesa dengan posisinya sekarang bersama pasukan Swansea dibawah kendalian Michael Laudrup.
Santi Cazorla - spaniard memang terkenal dengan kreativiti mereka. pemain arsenal ni mampu membuat assist serta menjaring. Gareth Bale menjaring baru2 ni dalam pertemuan antarabangsa - seorang pemain yang pantas dan fizikal yang kuat. mampu memberi poin yang baik. pemain2 baru dari real madrid mungkin memberi pilihan pada anda yang ingin mendapatkan pemain berharga  rendah seperti Granero (QPR) , Nuri Sahin (liverpool). pemain pengalaman tak perlu kata seperti Lampard, gerrard, scholes.. yang drg ni mmg confirm ok punya.. try la..

DEFENDER
kalau nak yang murah - jenkinson, fabio, riether, davies, vertonghen, n.clyne, bassong, Demel.

kalau yang nak mahal2 pun boleh - baines, ivanovic, kolarov, kompany, Mcauley, assou ekkoto, rangel..

semua ni mampu dapat markah tinggi, defensive ok, n ada ability menyerang with their overlapping teknik...

Goalkeeper
Jaaskelainen - murah
vorm - prestasi baik
de gea - always have good result..
Begovic - kalau berani ambil ni lawan man city.. confirm kena try habis habisan,, kalau dia perform malam tu memang naik poin dia... ada potensi kalau dia bayak save... tapi kalau tak ok.. memang negatif la.. yg penting save banyak2.

Davis ( Sothon ) - ni pun boleh try lawan arsenal.

dengan ni sekali  Julio Cesar - baru dibeli QPR lawan Chelsea... mesti torres try berabis lepas tu julio cesar kan gk Brazil, ada harapan save n dapat poin banyak2.. pemain baru harga pn mesti sekitar 6 atau 5 ja tu dlm yahoo fantasy.

ok lah.. ni my team for week 4
yahoo fantasy soccer ... 3-4-3

[jaaskelainen]
 
[fabio]    [tate]    [jenkinson]
 
[michu][ben.arfa][cazorla]   [fellaini]
 
[tevez]       [hazard]      [rvp]
 
enjoy the game - we love football!
this is just perdiction. n prediction not always gives u the best u want. hope i can get more than 100 poin this week.

Jadi ,... mcm ok ka?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...